sobota 13. září 2014

Doslov

Jsem Kawahara Reki. Jsem velice vděčný, že jste si koupili pátou knihu této série. Včetně mé další série by to měla být má desátá práce, «Sword Art Online 5, Přízračná kulka».

Mezi online hrami jsou další dvě dost populární formy herního žánru vedle MMORPG. Jednou je «Real-Time Strategy», Strategie v reálném čase, a další je «First Person Shooter», Střílečka z první osoby.
Oba žánry mám rád, ale kdybych měl mluvit o RTS, pak by tenhle sloupec nestačil, tak to budu muset zkrátit (smích).
Jak název napovídá, FPS je herní žánr, který normálně dovoluje hlavní postavě (=hráči) bojovat se střelnou zbraní z prvního pohledu a hrát. Pochází z Ameriky, takže právě teď jsou Američané v popředí, ať už jde o počet her nebo hráčů. Ale při boji online ve formě hráč vs hráč by nastaly situace, kdy by lidé chtěli říct „Jsi oživlý Simo Hayha?“ Nejspíš jsou to ty situace, kdy pořád plnou rychlostí běžím kupředu a zdálky uslyším prásknutí a pak krvácím mezi obočím a zemřel jsem, nebo v boji na blízkou vzdálenost jsem už měl útočnou pušku a lehkovážně střílím, ale nepřítel se ke mně přibližuje, vyhýbá se vlevo a vpravo a pak mě nožem snadno zabije (v tu chvíli se mi vážně chce říct: „Jsi oživlý Simo Hayha!?“). Nicméně by pak lidé říkali, že jsem nováček.
PvP v MMO by bylo dost ovlivněno levelem a rozdílem ve výbavě, ale FPS závisí na schopnostech samotného hráče. Jedním z důvodů, proč jsem vytvořil tuhle «Přízračnou kulku», je, abych ukázal tuhle «schopnost» v SAO sérii.
Nicméně i když mám rád FPS, vůbec střelným zbraním nerozumím… tentokrát jsem použil hodně názvů zbraní a unikátních termínů, ale všechno to byly narychlo nasbírané vědomosti, získané na poslední chvíli. Čtenáři, kteří se v tomhle dobře orientují, možná cítí, že je tu hodně scén, kde musí zakřičet „Jak je tohle možný!“, ale doufám, že všichni umí odpouštět a říct si „Stejně je to součást hry.“

Mikimu-san, který začíná mít pořád častější požadavky, ale přesto čekal, dokud jsem nevypiloval svůj rukopis, abecovi-san, který dokázal poctít obě (smích) hrdinky šarmem v ilustracích, a všem, kteří mě podporovali i poté, co jsem napsal to ‚Zešílím‘, prosím přijměte můj headshot vděk mířený na vaše čela. Doufám, že se příště zase setkáme!

10. června 2010, Kawahara Reki

Žádné komentáře:

Okomentovat